شگفت انگیز ترین روش کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی!

, , ,
شگفت انگیز ترین روش کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی!

امروزه انجام جراحی‌های زیبایی بسیار رواج یافته است. در واقع دیگر جنسیت برای انجام این نوع جراحی‌ها مطرح نیست و همه افراد در هر سنی در پی زیبایی و جوانسازی پوست خود هستند. خوشبختانه به دلیل پیشرفت‌های صورت گرفته در علم پزشکی امکان بکارگیری روش‌های زیادی از جمله هایفوتراپی برای رسیدن به زیبایی و جوانی دوباره فراهم شده است. علاوه بر جوانسازی پوست کوچک کردن بینی نیز یکی از موضوعات پرطرفدار است. چرا که بسیاری از افراد از حالت، بزرگ بودن، برآمدگی یا کج بودن بینی خود رضایت ندارند. اگرچه یکی از روش‌های رهایی از این مشکل انجام عمل جراحی است اما به دلیل هزینه بالا و دردناک بودن بسیاری از افراد از این کار منصرف می‌شوند. از این رو قصد داریم در این مقاله روش‌های کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی را معرفی کنیم. ممکن است شنیدن عبارت «کوچک نمودن بینی بدون عمل» برایتان عجیب و مبهم باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای رفع این ابهام تا آخر مقاله همراه ما باشید.

روش‌های کوچک کردن بینی در خانه

شگفت انگیز ترین روش کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی!

قبل از پرداختن به روش‌های مختلف کوچک کردن بینی در کلینیک‌های زیبایی چند روش کاربردی و آسان در خانه را به شما معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید نتیجه این روش‌ها در طولانی مدت قابل مشاهده است.

۱. تنفس

ابتدا قسمت پایین پره‌های بینی را فشار دهید و با قدرت تمام نفس بکشید. سپس همزمان با زیاد کردن فشار ریتم نفس کشیدن را کاهش دهید. ۱۰ مرتبه این تمرین را انجام دهید.

به مرور زمان با افزایش سن پوست صورت و غضروف بینی دچار تغییراتی مانند چین و چروک پوست، افتادگی و حتی تغییر حالت بینی می‌شوند. برای جلوگیری از این تغییرات بینی تمرین زیر را انجام دهید. لازم به ذکر است اگر قصد جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌های پوستتان را دارید، یکی از بهترین روش‌های غیر تهاجمی میکرودرم ابریژن می‌باشد.

🌺 مطالعه بیشتر: 5 مورد از مهم ترین عوارض کمبود ویتامین دی که حتما باید بدانید! 🌺

۲. گرفتن نوک بینی

نوک بینی را با گرفته و به بالا بکشید. سپس با انگشتی دیگر و از پایین نوک بینی را به سمت پایین فشار دهید. روزی چندین مرتبه این کار را انجام دهید.

۳. لبخند زدن

در این روش فقط کافیست در حین لبخند زدن نوک بینی خود را رو به بالا فشار دهید. برای فرم دادن به عضلات کنار بینی و داشتن بینی با فرم صاف، این تمرین را ۲۰ تا ۳۰ مرتبه در روز انجام دهید.

۴. تمرینات ورزشی

برخی از ورزش‌ها از جمله یوگا روی نحوه نفس کشیدن تاثیر دارند. در واقع به دلیل تنفس‌های عمیق به بینی فرم می‌دهند. برای انجام این کار پس از نشستن به مدت ۴ ثانیه یکی از حفره‌های بینی را بگیرید و با حفره دیگر تنفس نمایید. سپس این تمرین را برای حفره دیگر بینی خود انجام دهید.

🌺 مطالعه بیشتر:ساده ترین روش های سفید کردن قوزک پا در منزل! 🌺

۵. بخور

هنگام بخور دادن منافذ پوست بینی باز می‌شوند. سپس با دریافت اکسیژن بیشتر سوخت و ساز بینی نیز افزایش می‌یابد. در نتیجه چربی پوست کم می‌شود. فقط کافیست حدود ۲۰ دقیقه بخور و همزمان بینی خود را ماساژ دهید. همچنین پس از بخور دادن می‌توانید برای تاثیر بهتر مقداری یخ روی بینی بگذارید.

جالب است بدانید که از لیزر فقط برای لیزر موهای زائد استفاده نمی‌شود. بلکه می‌توان از آن برای کاهش چربی‌های پوست بینی و از بین بردن عارضه‌های پوستی بینی نیز استفاده نمود.

روش‌های کوچک کردن بینی در کلینیک‌های زیبایی

روش‌های کوچک کردن بینی در کلینیک‌های زیبایی

توجه داشته باشید تمامی روش‌های غیر جراحی تنها برای مشکلات خفیف کاربرد دارند و معمولا موقت هستند. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

۱. تزریق ژل

در این روش با تزریق ژل یا همان تزریق بوتاکس، مشکلاتی مانند قوز بینی، فرورفتگی، لیفت نوک بینی و حتی افتادگی بینی را اصلاح می‌کنند. در این روش از چربی بدن بیمار برای فرم دهی و حالت بینی او استفاده می‌شود. به یاد داشته باشید این روشی موقت است که حدود ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

🌺 مطالعه بیشتر:قرص راکوتان چیست؟ عوارض جبران ناپذیر آن! 🌺

۲. پلاسما جت

یکی از بهترین و موثرترین روش‌های کوچک کردن بینی به خصوص بینی‌های گوشتی و غضروفی پلاسماجت است. با استفاده از پلاسما جت می‌توان در همه قسمت‌های بینی لیفت و اصلاح فرم انجام داد. در این روش با برخورد پلاسما به پوست برخی از لایه‌های آن بخار می‌شوند که این عمر باعث جمع شدن لایه‌های زیرین و در نتیجه کوچک شدن بینی می‌شود.

۳. مزوتراپی بینی

در این روش پزشک با تزریق مواد پرکننده در نواحی مورد نظر، تمامی سطوح ناهموار را اصلاح و نواقص را رفع می‌کند. مزیت اصلی مزوتراپی بینی بدون درد بود آن و نداشتن دوره نقاهت می‌باشد. از طریق مزوتراپی بینی امکان رفع مشکلاتی مانند قوز، ناهمواری، افتادگی‌های جزیی، فرورفتگی، پل بینی و … وجود دارد.

داروهای گیاهی برای کوچک شدن بینی

داروهای گیاهی برای کوچک شدن بینی

استفاده از روش‌های طبیعی و داروهای گیاهی برای کوچک کردن بینی ممکن است کمی زمان‌برتر از عمل‌های جراحی باشد. با این حال بسیاری از افراد این روش‌ها را به عمل جراحی ترجیح می‌دهند. استفاده از زنجبیل و روغن کرچک و عسل و روغن زیتون، از روش‌های کوچک کردن بینی با داروهای گیاهی می‌باشد.

۱. استفاده از عسل

ترکیب عسل و روغن زیتون یکی از داروهای گیاهی برای کوچک کردن بینی می‌باشد. اما باید بدانید که این روش برای بینی‌های گوشتی بیشتر تاثیرگذار است زیرا به آب شدن چربی‌های بینی کمک می‌کند.

🌺 مطالعه بیشتر:بهترین روش درمان لک صورت در منزل! 🌺

۲. استفاده از زنجبیل

زنجبیل در بین داروهای گیاهی خواص بی‌شماری دارد. برای کوچک کردن بینی باید مقداری از پودر زنجبیل را با آب مخلوط کرده و سپس بر روی بینی خود بزنید. این ترکیب نیز مانند عسل و روغن زیتون چربی سوز می‌باشد و برای بینی‌های گوشتی بیشتر جواب می‌دهد. استفاده از ترکیب زنجبیل و آب یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین روش‌های کوچک کردن بینی با داروهای گیاهی می‌باشد.

۳. کوچک شدن بینی با استفاده از آبلیمو

ترکیب بعدی برای کوچک کردن بینی مخلوط خمیر دندان، زنجبیل و آبلیمو یا سرکه سیب می‌باشد. برای استفاده از این ترکیب باید حدود یک قاشق چایخوری خمیر دندان را به همراه یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل و یک قاشق غذاخوری آبلیمو یا سرکه سیب مخلوط کنید. بعد از آن صورت خود را بشویید و این ترکیب را برای ۲۰ دقیقه بر روی بینی بزنید و سپس بینی را با آب بشویید. برای اینکه تاثیراتی از استفاده از این ترکیب بر روی بینی خود مشاهده کنید باید برای حداقل ۱۰ روز از آن استفاده کنید.

🌺 مطالعه بیشتر:کلاژن چیست و چگونه می توان به افزایش ساخت آن کمک کرد؟ 🌺

۴. تاثیر طب سوزنی بر کوچک شدن بینی

طب سوزنی نیز مانند روش‌های قبل تاثیر بیشتری بر روی بینی‌های گوشتی دارد. بینی یکی از اجزای صورت است که به صورت دائمی رشد می‌کند، در نتیجه افرادی که بینی گوشتی دارند ممکن است نتایج دلخواه را از عمل‌های جراحی نبینند. اما طب سوزنی یکی از روش‌های کوچک کردن بینی‌های گوشتی به صورت دائمی می‌باشد. لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید از طب سوزنی استفاده کنید حتما فردی را بیابید که در این کار حرفه‌ای و باتجربه باشد.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده نمودید روش‌های بسیاری برای اصلاح فرم و کوچک کردن بینی وجود دارد. بنابراین اگر شما نیز دچار برخی از مشکلات مانند قوز بینی، فرورفتگی بینی، بزرگ بودن آن و … هستید اصلا جای نگرانی وجود ندارد. چرا که با انجام اقدامات غیر جراحی و آسان می‌توانید در خانه بینی خود را کوچک نمایید. علاوه بر این می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی از روش‌های غیر جراحی کلینیکی نیز استفاده نمایید و بدون درد و نگرانی به هدف خود برسید. البته فراموش نکنید که تمامی روش‌های گفته شده تاثیر موقت دارند.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *