زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در کشور های مختلف

, ,

زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در کشور های مختلف:  در همین ابتدا باید بگوییم که زنان برای زیباتر شدن خودشان از روش های متنوعی استفاده می کنند آنها همواره سعی می کنند که زیباتر به نظر برسند و برای زیبایی خودشان تلاش می کنند البته این میزان در خانم ها نسبت به آقایان بیشتر می باشد  . نباید فراموش کنید که در هر قسمتی و هر کشوری می تواند این راه و روش متنوع و مختلف باشد و با توجه به آب و هوا و شرایط جوی این راه و روش مختلف می باشد .  البته این راه و روش ها بر پایه سن و آیین ملی هر کشوری می تواند با کشور دیگری متفاوت باشد .

زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در کشور های مختلف جهان

در ادامه ما برای شما راهکارهای و روش های که 6 کشور دنیا برای زیباسازی و جوانسازی پوست صورت را استفاده می کنند بررسی می نماییم  :

  1. زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در برزیل

اولین کشوری که ما قصد داریم زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در آن را بررسی کنیم برزیل است این کشور نیز همانند دیگر کشورها زنان خود برای زیبایی تلاش می کنند . در کشور برزیل زنان آنها برای اینکه پوستشان را درخشان کنند و به جوانسازی پوستشان کمک کنند از ماسک های مخلوطی کمک می گیرند که در اصل این ماسک ها از شیر و جوی دوسر ساخته شده اند . ابتدا این ماسک را به مدت 1 ساعت روی پوست قرار می دهیم  و سپس آن را به وسیله آب ولرم می شوییم . به وسیله این ماسک می توانند به روشن شدن پوستشان کمک کند . در کشور این زنان برای اینکه از احتباس آب در بدنشان جلوگیری نمایند در هفته به مدت 2 بار قبل از اینکه بخوابند آرتیشو می خورند .

این گیاه از جمله گیاهانی می باشند که به رفع احساس گرسنگی کمک می کند زیرا ادرار آور است . زنان برزیلی از حمله زنانی هستند که به داشتن موی براق مشهورند . علت این موضوع این است که این زنان از پودر تالک روی پوست سر برای خود استفاده می کنند . این پودر تالک موجب می شود تا موها حالت چربی به خود نگیرند و از لحاظ ظاهری براق تر و جوان تر به نظر برسند . البته یکی دیگر از اسراری که خانم های برزیلی برای خودشان استفاده می کنند استفاده از ماسک ذرت و آب می باشد .

این ماسک موجب می شود که افراد کمتر دچار جوش بشوند زیرا این ماسک موجب می شود که چربی ها از روی پوست جدا شوند . این افراد  از دم کرده بابونه برای جلوگیری از پف آلود شدن چشم ها استفاده می شود  این ماسک را به مدت 20 دقیقه روی چشم هایشان قرار می دهند . این افراد برای اینکه پوست لبشان نیز نرم شود از مخلوط شکر و عسل نیز استفاده میشود و بعد از اینکه به مدت 3 دقیقه آن را روی لب می گذارند و سپس آن را می شویند .

     2. زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در هند

دومین قسمتی که قصد داریم در مورد زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در  آن بررسی کنیم هند می باشد . این کشور از جمله کشورهای هست که دارای هوای گرم است . در این کشور زنان برای اینکه از چین و چروک جلوگیری کنند از ماسک های استفاده می کنند که ضد چروک و لایه بردار باشند که از این ماسک ها را از گیاهان خوراکی و ادویه درست می کنند  بدین ترتیب ترکیبی از آن را با آب مخلوط می کنند و سپس روی پوست صورت آنها را قرار می دهند و یا آنها را درون آب وان می ریزند و سپس درون آن وان دراز می کشند .

این افراد اعتقاد داشته اند که برای زیباسازی و جوانسازی پوست صورت خود می توانند به وسیله  مخلوطی از ماست با یک قاشق چایخوری زعفران را به صورت ماسک در بیاورند و از آن استفاده کنند البته از این نوع ماسک در جهت جلوگیری از چین و چروک استفاده می نمایند. در هند یک طب سنتی وجود دارد که نام این طب سنتی «آیورودیک» می باشد ، به کمک دستورهای که در این طب به کار رفته است از کتاب های مقدس هندی در واقع این طب ریشه گرفته است و در آن طبیبان سعی دارند که جوانی را به کمک گیاهان دارویی به افراد باز گردانند . در کشور هند زنان حتی از صابون و شامپوهای شیمیایی استفاده نمی کنند و شامپو را به وسیله ترکیب برگ‌های تازه مخصوص با آب درست می کنند و از آن استفاده می کنند شاید بتوان گفت به همین علت است که این زنان دارای موهای بسیار پرپشت و براق می باشند .

    3. زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در جمهوری چک

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در این کشور زنانی هستند که برای زیباسازی و جوانسازی پوست صورت ماسک های ضد چروک درست کنند ار نوعی پنیر سفید استفاده می نمایند . البته باید در نظر داشته باشید که برای اینکه بتوانید تیرگی کنار چشم را از بین ببرید می توانید از روغن کرچک استفاده نمایید.

    4. زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در لهستان

زنانی که در کشور لهستان زندگی می کنند همواره براماسک موی خود را از زرده تخم‌مرغ، روغن کرچک و آب لیموترش درست کمی کنند و این مخلوط را به میزان 10 تا 15 دقیقه بر روی موی سر خوی زیباسازی و جوانسازی پوست صورت د می گذارند و سپس بعد از اینکه این تایم به پایان رسید آن را می شویند . آنها به این موضوع اعتقاد دارند که این گونه ها ماسک ها باعث می شود که ریشه مو آنها تقویت شود . البته آنها برای اینکه پوستی شاداب تر و با طراوت تر داشته باشند از ماسک عسل نیز استفاده می نمایند و این گونه ماسک ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه بر روی صورت ، گردن و دست هایشان باقی می گذارند.

    5. زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در فنلاند

رمز زیبایی و زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در زنان فنلادی را می توانیم سونا بدانیم . این زنان برای اینکه از استرس دور بمانند و ارامش را بدست بیاورند از سونا استفاده می کنند . می توانیم بگوییم یکی از عللی که این بانوان از سونا استفاده می کنند این است که سوناموجب می شود تا به پاکسازی پوستشان و هم چنین باز شدن منافذ پوستی شان کمک می کند  در ضمن نباید این نکته را نیز فراموش کرد که عرق کردن در سونا به دلیل نشستن طولانی در آن موجب می گردد تا سموم از بدن دور شوند .

درون سونا بخار و گرمای که وجود دارند موجب می شود تا برخی مواد طبیعی و موثر بر پوست تاثیر پذیری بیشتری داشته باشند . در سونا بیشتر فنلاندی ها تلاش می کنند تا از ماسک عسل استفاده کنند . البته بخاطر اینکه عسل هم به عنوان یک تغذیه کننده و هم به عنوان یک محافظت کنند برای پوست می باشد البته به عنوان لایه بردار نیز از آن استفاده می شود . در این صورت توصیه ما به شما این است که قبل یا بعد از سونا حتما از آن استفاده کنید . به عنوان اخرین نکته ای که باید  در این قسمت بگوییم این است که عسل باعث می شود که انقباض عضلات صورت نگیرد .

   6. زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در استرالیا

آن چیزی که امروز در استرالیا برای زیباسازی و جوانسازی پوست صورت بسیار رایج می باشد این است که سرطان پوست و سوختگی های ناشی از آفتاب موجب ناراحتی بسیاری از افراد شده است . برای اینکه از این گونه مشکلات در این کشور جلوگیری شود بیشتر افرادی که در استرالیا ساکن هستند از کرم های ضد آفتاب روی سینه کمر، دست، پا، گوش، صورت و تمام اعضایی که مرتب با آفتاب در تماس می باشند استفاده می کنند . استرالیایی ها از جمله افرادی هستند که هیچ گونه تمایلی ندارند به اینکه در افتاب باشند و برنزه شوند بلکه طرفدار پر و پا قرص و محکم قرص های اتوبرنزه ها می باشند . انها در هنگام صبح قبل از اینکه بخواهند لباس بپوشند ( یک ساعت قبل ) ، از اتوبرنزه ها استفاده می نمایند .

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی دکتر هنرور مانند :

لیزر مو

میکرونیدلینگ

لاغری موضعی

و …

می توانید با کلینیک ارتباط برقرار کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *