تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد

 

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد : تعریق زیاد یکی از بیماری های شایع افراد است که امکان دارد در موارد حاد زندگی شخصی و اجتماعی فرد مبتلا را تحت تاثیر قرار دهد . درمان این بیماری در گذشته با روش های مختلفی از جمله عمل های جراحی و روش های دارویی انجام می شد . این درمان ها به دلیل عوارض زیاد و پیامد های بعدی چندان رضایت بخش نبودند . تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد در نواحی خاص بدن ، انقلابی در درمان  این بیماری بود . در این روش بوتاکس ( دیسپورت ) در پوست قسمتی از بدن که مبتلا است تزریق می شود . نواحی مورد درمان تعریق بیش از اندازه کف دست ها و پاها و زیر بغل هستند .

مراحل درمان تزریق بوتاکس برای درمان  تعریق زیاد

برای درمان تعریق زیاد می توان با مراجعه به کلینیک های تخصصی پوست و لیزر مو در زمان کوتاه و با صرف هزینه اندکی اقدام کنید . تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد بصورت سرپایی انجام می شود و دوره نقاهت ندارد همچنین از مزایای قابل  توجه این روش مدت زمان کوتاه درمان  می باشد که برای فرد مبتلا حداکثر رضایت را ایجاد می کند و از احساس ناخوشایند خیسی در نواحی پر تعریق خود  راحت می شود .
این روش که دیسپورت نیز نام دارد یک روش غیر تهاجمی نیست و داری حداقل عوارض ظاهری و درونی برای بیمار است .

تزریق بوتاکس چگونه تعریق زیاد را متوقف می کند ؟

 

این روش با قطع ارتباط بین غدد تعریق و اعصاب سمپاتیک از تعریق جلوگیری می کند . تزریق بوتاکس بصورت دستی نیز قابل انجام است اما در صورتیکه به کلینیک های تخصصی پوست و لیزر مو مراجعه کنید  این تزریق با گان های فروتراپی انجام می شود . استفاده از  گان برای تزریق باعث می شود که دارو به مقدار لازم و در عمق مناسب تزریق شود و درد کمتری داشته باشید  . گرچه  روش  تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد بی درد است اما در صورتیکه بدن بیمار  حساس باشد می توان از بی حسی موضعی استفاده کرد . تزریق   در هر یک سانتی متر پوست بدن انجام می شود و تعداد جلسات درمان بستگی به شدت این بیماری در هر فرد می تواند متفاوت باشد . برا ی تزریق صحیح باید در عمق درم و جایی که غدد وجود دارد این کار انجام شود .

مدت زمان اثر بخشی تزریق بوتاکس

یکی از دلایلی که باعث شده است تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد  بعنوان بهترین روش پیشتاز باشد مدت زمان کوتاه درمان است . معمولا پس از 24 تا 48 ساعت پس از تزریق اثرات درمانی خود را نشان می دهند  و تا یک هفته پس از تزریق ، تعریق بطور کامل قطع می شود . بعد از دو هفته نواحی مورد درمان بررسی می شوند و پوست مورد ارزیابی  قرار می گیرد و در صورتیکه در نقاطی تعریق وجود داشته باشد  تزریق مجددا انجام می شود . هدف از این درمان  قطع کامل تعریق در نواحی مورد درمان است . تاثیر تزریق بوتاکس برای این بیماری بین 9 تا 12 ماه می باشد و پس از چند نوبت تزریق در حدود سالی یک بار تعریق به مقدار زیادی کاهش خواهد یافت .

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی دکتر هنرور مانند :

لیزر مو  , لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , بلفاروپلاستی , لیفت پلک با پلاسماجت لاغری موضعی با دستگاه , میکرودرم ابرژن

می توانید با کلینیک ارتباط برقرار کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *