کاربرد آر اف فرکشنال در جوانسازی پوست

, ,

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین روش ها برای جوان سازی پوست روش آر اف فرکشنال میباشد. میدانیم که پوست نقش به سزایی در زیبایی دارد . این مهم شایسه نگهداری و ترمیم است. در برخی موارد همچون تصادفات و ایجاد زخم ها ، بیماری ها و ایجاد جوش و دمل های چرکی ، کهولت سن و ایجاد چین و چروک ، زیبایی پوست به خطر می افتد. برای ترمیم دوباره پوست و جوان سازی آن میتوان به کاربرد آر اف فرکشنال اشاره داشت.

کاربرد آر اف فرکشنال در جوانسازی پوست

کاربرد آر اف فرکشنال در جوانسازی پوست نقطه عطف بی خطری در مقایسه با دیگر موارد بوده است. این روش با تحریک کلاژن باعث سفت شدن پوست و ترمیم پوست میگردد. آر اف فرکشنال سوزنی روشی مبتنی بر نور بوده که به اپیدرم پوست آسیبی نمیرساند.

کاربرد آر اف فرکشنال در جوانسازی پوست

کاربرد آر اف فرکشنال در جوانسازی پوست

عوارض آر اف فرکشنال

همان طور که در بالا ذکر شد، مهم ترین مزیت این روش بی خطر بودن آن است. این روش دوران نقاهت نیز ندارد. آر اف فرکشنال در بازه زمانی کوتاه بهترین نتیجه را میدهد. جالب است بدانید این روش برای تمام پوست ها قابل اجراست و زخم های سطحی را به راحتی درمان میکند. حتی بعد از این روش به راحتی میتوان از موارد آرایشی و بهداشتی ، بدون ایجاد عارضه پوستی استفاده نمود.

در کنار مزایای این روش ، عوارض آراف فرکشنال هم بررسی خواهد شد. گفتنی است که این روش برای خانم های باردار مجاز نمیباشد. همچنین برای افرادی که سابقه فشار خون بالا دارند و همچنین بیماران دیابتی، تجویز نمیشود. در خصوص افرادی که کمتر از 6 هفته از حضورشان در آفتاب مستقیم برای برنزه کردن میگذرد. این افراد اگر پوستشان شل شده باشد یا التهاب پوستی داشته باشند، مجوز استفاده از این روش را تا بهبودی کامل ندارند.

 

کلینیک زیبایی دکتر هنرور

کلینیک زیبایی دکتر هنرور با تکیه بر تجربه چندین ساله خود و با استفاده از کادر مجرب پزشکی آماده ارائه خدمات زیبایی پوست و مو به شما عزیزان می باشد.

لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , لیفت پلک با پلاسماجت , بلفاروپلاستیلاغری موضعی با دستگاه , میکرودرم ابرژن

برای اطلاع از قیمت لیزر مو ، مشاوره پزشکی و هماهنگی برای مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید

٠٢١٦٦٥٦١٦٨٧     –     ٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١

تلگرام کلینیک زیبایی دکتر هنرور

به کانال ما در تلگرام بپیوندید

 

هزینه آر اف  فرکشنال

روش آر اف فرکشنال طیف وسیعی از رنگ پوست و نوع آسیب های پوستی را در بر میگرد. در این خصوص نمیتوان نرخ مشخصی را تعیین نمود. برای اطلاع از هزینه آر اف فرکشنال با کارشناسان کلینیک زیبایی تماس بگیرید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *