لیزر موهای صورت

لیزر موهای صورت

صورت یکی نواحی پرتقاضا برای لیزر موهای زائد می باشد. زیبایی صورت یکی از دغدغه های افراد جامعه می باشد. فرقی نمی کند شما خانم و یا آقا باشید. وقتی که صورت تان موهای زائد و ناخواسته دارد در زندگی اجتماعی و کاری تان همواره دغدغه ای دارید که بایستی رفعش کنید.

لیزر موهای صورت

افرادی که موهای زائد بر روی صورت ، گونه ، چانه و یا پیشانی دارند می توانند با استفاده از لیزر مو آن را رفع کنند. لیزر صورت در کلینیک دکتر هنرور توسط پزشک مجرب انجام می شود. همچنین دستگاه مورد استفاده بهترین دستگاه سال دنیا می باشد. شما با خیال راحت و بدون اضطراب می توانید موهای زائدتان را رفع کنید.

انجام لیزر موهای زائد صورت به صورت یک دوره چند جلسه ای انجام می شود. روند انجام لیزر صورت به طور کل صورت و یا بخش هایی از صورت خواهد بود. میزان مو و ضخامت در تعداد جلسات و هزینه ها تاثیر گذار می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت لیزر موهای زائد نواحی مختلف صورت و بدن کلیک نمایید.

نواحی قابل انجام در لیزر موهای زائد صورت

  • لیزر موهای کل صورت

  • لیزر موهای چانه و بالای لب

  • لیزر موهای اطراف صورت

  • لیزر موهای مابین ابرو

فاصله بین جلسات لیزر موی صورت

لیزر موهای زائد به صورت تعدادی جلسه منظم انجام می شود. توالی و نظم این جلسات باعث نتیجه گیری بهتر می شود. بسته به میزان مو ، جنس مو و جنسیت فرد و میزان هورمون ها ، جلسات و فاصله بین جلسات لیزر موها توسط پزشک تعیین می گردد. قبل از انجام لیزر پوست و موی ناحیه مورد نظر به صورت کامل بررسی می شود. فرایند لیزر موی صورت به صورت زیر می باشد.

شایان ذکر است که شما برای ماندگاری لیزر مو بایستی فرایند لیزر را در بازه های زمانی مختلف تکرار کنید. شاید به تشخیص پزشک تان نیاز باشد هر چند ماه یکبار یک جلسه لیزر را تکرار کنید. فاصله این جلسات بستگی به جنس موهای شما در ابتدای کار دارد.

جلسه 1 : شما هنوز رشد موها را می بینید
جلسه 2 : رشد موها کندتر شده است جلسه
جلسه 3 : موهای رشد یافته نازک تر هستند
جلسه 4 : در 6 هفته نیاز شما به شیو کردن کمتر شده است
جلسه 5 : کاهش فولیکول مو و احساس نرمی و لطافت پوست
جلسه 6 : رشد موها کمتر می شود
جلسه 7 : فاصله جلسات شما توسط پزشک زیادتر می شود

عوارض لیزر موی صورت

بسیاری از مراجعه کنندگان نگران عوارض لیزر صورت هستند. نگرانی شما یک مساله طبیعی است. با توجه به اینکه صورت حساس ترین عضو بدن می باشد که کوچکترین آسیب له آن می تواند زندگی فرد را مختل نماید. لیزر موی صورت و یا هر ناحیه دیگر به خودی خود هیچ گونه عارضه ای را ندارد. البته به شرط آنکه در کلینیک معتبر این کار انجام گیرد. برخی گزارش ها از کلینیک های مختلف سوختگی با لیزر را نشان می دهد. بعضا این سوختگی ها زیاد بوده و عارضه بر روی پوست افراد به جا گذاشته است.

شایان ذکر است که دستگاه های لیزر بسیار زیادی در بازار ایران استفاده می شود. برخی از دستگاه ها فاقد استانداردهای لازم پزشکی برای لیزر می باشد. بنابراین عوارضی همچون سوختگی را برای مراجعه کننده دارد. در صورتی که شما در انتخاب کلینیک انتخاب نمایید و لیزر صورت شما توسط دکتر مجرب و با دستگاه استاندارد انجام گیرد هیچ عارضه ای پوست شما را تهدید نمی کند. ما در کلینیک دکتر هنرور با استفاده از دستگاه دایود الکس که جدیدترین دستگاه لیزر مو در بازار ایران است خدمات لیزر را انجام می دهیم.

لیزر موی صورت در کلینیک دکتر هنرور

شما می توانید برای لیزر موهای زائد صورت خویش از ما مشاوره بگیرید. مشاوره در کلینیک دکتر هنرور رایگان می باشد. برای تعیین وقت و استعلام هزینه لیزر موهای زائد می توانید با شماره ما تماس بگیرید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از سایر بخش های سایت ما بازدید نمایید. برخی مقالات که می توانند به شما در انتخاب کلینیک مورد اعتماد کمک کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *