ليزر موهاى زائد در مطب دكتر هنرور

کلینیک زیبایی و لیزر دکتر هنرور یکی از بهترین مراکز زیبایی و لیزر در غرب تهران می باشد. ما در اینجا قصد داریم تا نکاتی را در خصوص لیزر موهای زائد در این مرکز زیبایی را بیان کنیم . نکاتی در خصوص قبل از مراجعه، حین و بعد از انجام لیزر مو . با ما همراه باشید.

نكاتى در مورد ليزر موهاى زائد در مطب دكتر هنرور

1. از يكماه قبل از ليزر مو از روشهايى كه موها را از ريشه خارج مى كند مثل اپيلاسيون ، بند،موچين ، وكس و اپى ليدى اجتناب نماييد و فقط از شيو با تيغ و يا كرم و پودرهاى موبر استفاده نماييد.

2. بهتر است در طول درمان از آفتاب گرفتن خوددارى نماييد زيرا ممكن است در پوستهاى تيره، بجاى از بين رفتن موها ، موها فقط نازك شوند.

3. چنانچه پرمويى به هر علتى وجود داشته باشد حتما در كنار ليزر از درمانهاى طب سنتى و يا درمان دارويى كه برايتان تجريز مى شود بايد استفاده نماييد.

4. انجام ليزر در مركز دكتر هنرور نياز به استفاده از كرمهاى بى حسى ندارد زيرا دستگاه كاملا بدون درد مى باشد و بى دردى مراحل انجام ليزر را تضمين مى كنيم.

5. بلافاصله بعد از ليزر مى توانيد حمام كنيد.

6. ليزر به هيچ وجه باعث سوختگى و ايجاد قرمزى در پوست شما نخواهد شد.در پوستهاى حساس پس از اتمام ليزر و شستن پوست مى توانيد از كرم زينك اكسايد موجود در مطب استفاده نماييد.

7. چنانچه اختلال هورمونى نداشته باشيد در عرض ٤-٦جلسه موهاى شما از بين خواهد رفت و فقط براى ناحيه بيكينى ٨-١٢جلسه درمانى لازم است. در مورد اختلال هورمونى ٨-١٢جلسه درمان لازم است.

8. چنانچه پكيج ليزر كل بدن را انتخاب كرده ايد در دو جلسه اول همه نواحى زده مى شود و از جلسات بعدى فاصله جلسات ليزر دست و پا دو ماه يكبار و بيكينى هر ماه مى باشد.

9. پس از اتمام جلسات ،شارژ بسته به وجود يا عدم وجود اختلال هورمونى در سال اول هر ٣-٦ماه و سپس هر ٦-١٢ماه يكبار و فقط در مورد نواحى است كه رويش داشته است.

10. در پايان توجه داشته باشيد كه انتظار شما از ليزر بايد واقعى باشد و ليزر حذف كامل و دائمى موها نمى باشد بلكه كاهش دائمى موها است.و جواب در افراد مختلف و حتى در نواحى مختلف بدن يك فرد بسيار متفاوت هست ،در نتيجه با صبر و حوصله و اعتماد به روند درمان ،درمان را با رعايت نكاتى كه به شما توصيه مى شود ادامه دهيد و مطمئن باشيد در پايان جلسات درمانى به نتيجه مطلوب خواهيد رسيد.

11. كلمه تضمين و وعده و وعيدهايى كه در بسيارى از تبليغات گفته مى شود متاسفانه جنبه علمى ندارد و فقط جهت جذب مشترى مى باشد در نتيجه مراقب باشيد فريب تبليغات نادرست را نخوريد.

لیزر موهای زائد در مطب دکتر هنرور یکی از خدمات شایان ماست که هر روزه مراجعه کنندگان بسیاری از آن استفاده می کنند.

مطب دكتر هنرور با كادرى دلسوز و متعهد ،در محيطى مطمئن بهترين و با كيفيت ترين خدمات را با قيمتى مناسب ارائه مى دهد.

تلفن مشاوره و نوبت دهى:

٦٦٥٦١٦٨٦-٦٦٥٦١٦٨٧

 

لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد دکتر هنرور , قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد دکتر هنرور , ليزر موهاى زائد در مطب دكتر هنرور

کلینیک زیبایی دکتر هنرور

کلینیک زیبایی دکتر هنرور با تکیه بر تجربه چندین ساله خود و با استفاده از کادر مجرب پزشکی آماده ارائه خدمات زیبایی پوست و مو به شما عزیزان می باشد.

لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , بلفاروپلاستی , لیفت پلک با پلاسماجت لاغری موضعی با دستگاه , میکرودرم ابرژن

برای اطلاع از قیمت لیزر مو ، مشاوره پزشکی و هماهنگی برای مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید

٠٢١٦٦٥٦١٦٨٧     –     ٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١

تلگرام کلینیک زیبایی دکتر هنرور

به کانال ما در تلگرام بپیوندید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *