لاغری موضعی با لیزر

لاغری موضعی با لیزر

لاغری موضعی با لیزر

لاغری موضعی با کرایولیپولیز : کرایولیپولیز یکی از روش های حذف چربی های موضعی است .  روش های مختلفی برای لاغری وجود دارد مانند ورزش کردن استفاده و رعایت کردن رژیم های غذایی مختلف ، داروهای شیمیایی جدید و عمل های جراحی نظیر لیپوساکشن . همانطور که می دانیم تمامی این روش ها موقتی هستند و بسته به فعالیت و ارگانیسم بدن فرد متغیر است علاوه برا این که عوارض پیدا و پنهان بسیاری فرد را در روش های جراحی و استفاده از داروهای شیمیایی تهدید می کند . لاغری موضعی با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز و یا سرما درمانی  از روش های جدید و بدون عارضه لاغری است که بیمار بدون کمترین عوارضی و سختی به نتیجه مطلوب خود می رسد . خدمات مربوط به کرایولیپولیز در کلینک های تخصصی لیزر مو ارائه می شوند . در این مقاله قصد  داریم تا ساز و کار این روش را برای شما شرح دهیم .

لیزرکرایو ایپولیز چگونه باعث لاغری موضعی می شود ؟

لاغری موضعی با کرایولیپولیز از روش های غیر تهاجمی بوده و با منجمد کردن سلول های چربی موجب لاغری  می شود . این روش باعث مرگ سلول های چربی می شود سپس این سلول های مرده ریزش کرده و از طریق مجراها وارد کبد می شوند و بوسیله دستگاه گوارش بیمار تجزیه شده و از بدن خارج می شوند . در نهایت منجر به لاغری موضعی شخص می شوند .

ویژگی های دستگاه کرایولیپولیز

•    13- درجه کمترین دمای ممکن برای این دستگاه است .
•    4 هندپیس درسایز های مختلف دارد.
•    توانایی استفاده همزمان از دو هند پیس را دارد .
•    سیستم خنک کننده دارای فشار خروجی kpls  80 است .
•    دارای دو حالت اتوماتیک و تنظیم دستی می باشد .
•    استفاده از نورهای قرمز و سبز برای بهبود فرآیند .

در دستگاه کرایولیپولیز هر طیف نوری دارای کارکردی متفاوت است . دو طیف سبز و قرمز در لاغری موضعی با لیزر  در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد .
نور قرمز با افزایش غلظت اکسیژن موجود در خون باعث بالارفتن فعالیت خون می شود که تاثیر زیادی برای راحتی بیمار در طول درمان دارد .
نور سز تا حد زیادی ورم پوست را بعد از انجام عملیات فریز کردن کم می کند . این روش لاغری موضعی با دستگاه کرایولیپولیز بصورت سرپایی انجام می شود و شخص 24 ساعت بعد از آن قادر به انجام فعالیت های روزمره خود می باشد.

بیشترین تاثیر کرایولیپولیز در ناحیه پهلوها و پشت کمر می باشد .

 

 

 

.


لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , بلفاروپلاستی , لیفت پلک با پلاسماجت  , لاغری موضعی با دستگاه , میکرودرم ابرژن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *