بهترین روش لاغری در سریعترین زمان و کمترین عوارض!

بهترین روش لاغری در سریعترین زمان و کمترین عوارض!

بهترین روش لاغری، روشی است که کاملا بی‌خطر بوده و سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار ندهد. امروزه روش‌های بسیار زیادی از رژیم های غذایی سخت گرفته تا انجام جراحی‌های پیچیده برای خلاصی از معضل چاقی وجود دارد که انتخاب بهترین گزینه باید تخت شرایطی خاص زیر نظر کارشناسان و متخصصان صورت بگیرد. در ادامه مطالب ما قصد داریم بهترین روش لاغری را معرفی کنیم. لطفاً شما نیز تا انتهای مطالب با ما همراه بمانید

بهترین روش لاغری

بهترین روش لاغری

انتخاب بهترین روش لاغری از بین روش‌های متعددی که امروزه وجود دارد کار آسانی نبوده و به موارد گوناگونی بستگی دارد. کاهش وزن و لاغری مخصوصا برای آن دسته از عزیزانی که دارای توده بدنی بالایی هستند، یک امر کاملا تخصصی بوده که باید زیر نظر متخصصان این حوزه انجام شود. معمولا متخصصان زیبایی و لاغری با محاسبه شاخص توده بدنی هر فرد و مشخص کردن وضعیت عضلانی و بافت چربی، محدوده چاقی و اضافه وزن افراد را تعیین کرده و سپس راهکار مناسب برای کاهش وزن را به آن‌ها ارائه می‌دهند.
طبق اظهار نظرات متخصصان و محققین کاهش سریع وزن با استفاده از روش‌های معمول لاغری برای آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن اندک تا متوسط هستند مناسب بوده، که اگر زیر نظر یک متخصص لاغری انجام گیرد با استفاده از برنامه غذایی مناسب و انجام حرکات ورزشی زود جواب داده و امکانپذیر است.
اما کسانی که ابتلا به چاقی مفرط بوده و شاخص توده بدنی آن‌ها بسیار بالاتر از حد استاندار می‌باشد، نیاز به صرف وقت و هزینه بیشتری برای حذف چربی‌های اضافی بدنشان دارند. بنابراین کسانی که دارای وزن اضافی بسیار بالا هستند و قصد کاهش وزن و رسیدن به یک اندام متناسب را دارند باید قبل از هر چیزی به یک متخصص با تجربه در این حوزه رجوع کرده و مطابق با توصیه‌ها و دستورات او روند درمان و کاهش وزن خود را دنبال کنند.
به هر حال کسانی که ابتلا به چاقی مفرط هستند، صرفا با تکیه بر رژیم‌های لاغری و ورزش نمی توانند نتیجه بگیرند و نیاز است که در کنار داشتن ورزش و تحرک بالا با یک برنامه غذایی کاملا کارشناسی شده، با توجه به شرایطی که دارند از دیگر روش‌های لاغری نیز بهره بجویند. فراموش نشود که انتخاب روش ایده‌آل از بین روش‌هایی متداول لاغری باید حتما طبق نظر یک پزشک متخصص و با تجربه صورت بگیرد.
با توجه به موارد ذکر شده، می‌توان نتیجه گرفت که بهترین روش کاهش وزن و لاغری، روشی است که با توجه به شرایط بدنی افراد به واسطه متخصصان مجرب و با تجربه این حوزه تعیین گردد.

انواع روش‌های لاغری

انواع روش‌های لاغری-بهترین روش لاغری

همانطور که مستحضر هستید؛ امروزه روش‌های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی برخی از آن‌ها مانند عمل جراحی لاغری به عنوان روش قطعی و دائمی درمان چاقی محسوب می‌شود. در ادامه مطالب ما قصد داریم برخی از روش‌های متداول لاغری را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.
برخی از مهمترین انواع روش‌هایی لاغری به شرح زیر می باشد.

۱- داشتن برنامه غذا مناسب:

یکی از مهمترین دلایلی چاقی و اضافه وزن، عدم پرهیز از مصرف مواد غذایی پر کالری نظیر قند, نشاسته و چربی‌ها می‌باشد. هنگامی که فرد کالری و انرژی بالاتر از میزان نیاز روزانه خود دریافت می‌کند، درصد اضافی در بدن ذخیره شده و به مرور زمان منجر به چاقی و افزایش وزن می‌گردد. بنابراین یکی از مهمترین پیش نیازهای کاهش وزن و لاغری، داشتن برنامه و رژیم غذایی ایده‌ال است.
کسانی که قصد کاهش وزن دارند باید در اولین اقدامی که برای این منظور انجام می‌دهند مصرف کربوهیدرات‌ها محدود کرده و به جای آن‌ها از میوه و سبزیجات تازه استفاده کنند. همچنین افزایش مصرف مایعات و آب نیز جهت کاهش وزن مفید است

۲- صرف وعده صبحانه:

لازم به ذکر است که رژیم غذایی لاغری به معنی حذف وعده‌های غذایی نیست بلکه به معنی تغذیه درست و اصولی می‌باشد. متاسفانه بسیاری از افراد در اولین اقدام برای لاغری، وعده‌های غذایی خود را کاهش می‌دهند. این کار نه تنها مفید نبوده و سلامتی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه نتیجه‌ای کاملا عکس نیز می‌دهد. صرف صبحانه نقش بسیار کلیدی در تنظیم سوخت و ساز بدن دارد و یکی از مهمترین وعده‌های غذایی بوده و نباید هرگز ترک گردد. حتی ثابت شده است که صرف صبحانه یکی از بهترین روش های داشتن تناسب اندام است.

۳- ورزش و داشتن تحرک بدنی:

ورزش و تحرک نه تنها برای کاهش وزن و تناسب اندام لازم است، بلکه برای داشتن بدنی سالم و به دور از برخی بیماری‌های زمینه‌ای نظیر دیابت و ناراحتی قلبی و عروقی هم بسیار مفید است. متاسفانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارائه امکانات رفاهی، میزان تحرک مردم نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته و همین امر آمار ابتلا به چاقی مفرط و بیماری‌های ناشی از آن را به شدت افزایش داده است. بنابراین کاهش وزن و لاغری، در کنار داشتن برنامه غذایی سالم نیاز به تحرک و ورزش نیز دارد.

۴- داشتن خواب کافی و مفید:

یکی از بدترین عواقب بی‌خوابی و کم خوابی افزایش استرس در بدن است. استرس منجر به برهم خوردن ارتباط مفید مغز و سیستم گوارشی و کاهش متابولیسم بدن شده و همین امر انسان را در معرض چاقی و اضافه وزن قرار می دهد.

۵- مصرف برخی داروهای لاغری زیر نظر متخصص

از آنجایی که امروزه چاقی و اضافه وزن به عنوان یک مفصل بزرگ نه فقط در کشور ما بلکه در سطح دنیا تلقی می‌شود، محققان و پژوهشگران، تحقیقات بسیار گسترده‌ای را در این باره انجام داده‌اند. در پی تحقیقات صورت گرفته روش‌هایی گوناگونی برای لاغری عرضه شده است که یکی از آن‌ها استفاده از داروهای لاغری مورد تایید سازمان غذا و دارو می‌باشد. منتهی استفاده خودسرانه و بدون مشورت با پزشک به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد. همانطور که در مطالب قبلی نیز عنوان کردیم بهترین روش لاغری، روشی است که پزشک متخصص و با تجربه در این عرصه ارائه می‌دهد. بنابراین استفاده از قرص‌های لاغری، ممکن است برای شرایط بدنی برخی افراد مفید نبوده و سلامتی آن‌ها را تحت تاثیر قرار بدهد. از این رو مصرف آن‌ها نیاز به تایید پزشک دارد.

۶- جراحی لاغری

جراحی لاغری اغلب برای کسانی انجام می‌شود که مبتلا به چاقی مفرط بیمار گونه بوده و هیچکدام از روش‌هایی لاغری نیز برایشان نتیجه بخش نبوده است. در فرآیند جراحی چاقی پزشک اقدام به برداشتن قسمتی از معده بیمار می کند. لازم به ذکر است که این عمل نیاز به داشتن شرایط خاصی داشته و برای همه افراد قابل انجام نمی‌باشد. به عبارت دیگر تنها کسانی کاندیدای مناسبی برای عمل لاغری هستند که دارای شاخص توده بدنی ۴۰ به بالا باشند. همچنین طی ارزیابی‌‌هایی که توسط پزشک صورت می‌گیرد بیمار باید از لحاظ روانشناختی نیز شرایط این جراحی را داشته باشد.

۷- لاغری موضعی

بسیاری از افراد بر حسب توده شاخص بدنی دارای اضافه وزن نیستند. اما تناسب اندام نیز ندارند. به نحوی که تجمع چربی در برخی از اندام‌‌های آن‌ها، نظیر شکم و پهلوها بیشتر از دیگر نقاط بدن‌شان است. بهترین روش لاغری برای این قبیل افراد لاغری موضعی است. این نحوه لاغری که یکی از بهترین و موثرترین راه‌های لاغری است نیز یک روش پزشکی بوده و داوطلبان آن باید تخت نظر پزشک متخصص حوزه لاغری به آن تن دهند.

لاغری در کلینیک دکتر هنرور

لاغری در کلینیک دکتر هنرور-بهترین روش لاغری

کلینیک زیبایی دکتر مهسا هنرور، یکی از بهترین کلینیک‌های ارائه دهنده خدمات زیبایی برای لاغری و جوان سازی پوست با تکنیک‌های روز دنیا نظیر کربوکسی‌تراپی و هایفو صورت در غرب تهران می باشد‌. این مجموعه با داشتن سابقه دو دهه فعالیت و کسب تجارب ارزشمند در طی این سال‌ها، در حال حاضر قادر است تمامی خدمات زیبایی روز دنیا را به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای ارائه دهد.
بنابراین علاوه بر آنکه متقاضیان لاغری موضعی با دستگاه می توانند جهت دریافت خدمات لاغری به این کلینیک مراجعه کنند، کسانی هم که قصد انجام هر گونه عمل زیبایی بر روی پوست و صورت خود دارند نیز می توانند جهت دریافت خدمت به کلنیک دکتر هنرور مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که طیف خدمات این کلینیک خوشنام بسیار گسترده بوده و برخی از مهمترین آن‌ها شامل؛ لیزر موهای زائد، هایفو صورت، تزریق دی اکسیدکربن زیر پوست، میکرونیدلینگ، تزریق ژل و چربی. بوتاکس و … می‌باشد.
تمام خدمات به واسطه بهترین و به روزترین دستگاه‌های روز دنیا از طرف کادر مجرب مجموعه کلنیک هنرور به متقاضیان ارائه می گردد.

علی رغم کیفیت بالای خدمات هزینه‌های دریافتی کاملا منصفانه و مقرون به صرفه است. متقاضیان دریافت هر کدام از خدمات مذکور می توانند با برقراری ارتباط و دریافت مشاوره‌های رایگان از میانگین هزینه خدمات مانند هزینه میکرونیدلینگ اطلاع کسب کنند.

لاغری موضعی با دستگاه مناسب چه کسانی است؟

لاغری موضعی با دستگاه مناسب چه کسانی است؟-بهترین روش لاغری

لاغری موضعی با دستگاه یک روش غیر تهاجمی لاغری است که بدون نیاز به بی هوشی قابل انجام می باشد. این روش لاغری اغلب مناسب آن دسته از افرادی است که قادر نشده‌اند با رژیم‌های لاغری و ورزش چربی‌های انباشته شده در برخی از قسمت‌های بدن خود را کاهش دهند. یکی از مهمترین ویژگی‌های دستگاه‌های لاغری موضعی در این است که برای رسیدن به مدل بدنی ایده‌آل و تناسب اندام از همه روش‌هایی لاغری بهتر عمل می‌کنند.
دستگاه‌های لاغری موضعی با تولید امواج مایکروویو به صورت کاملا ایمن و بدون ایجاد عوارض خطرناک منجر به حذف چربی‌های موضعی، کاهش وزن و تناسب اندام می‌شوند.
به طور کلی تمامی کسانی که در قسمت‌های مختلف بدن خود نظیر شکم، پهلو، بازو، ران، باسن و غبغب بیشتر از سایر نقاط بدن چربی‌های اضافه و مقاوم در برابر ورزش دارند می‌توانند از روش لاغری موضعی با دستگاه به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای بهره بجویند.

نتیجه‌گیری

طبق مطالب عرضه شده در قسمت‌های مختلف این مقاله، می‌توان گفت که بهترین روش لاغری، روشی است که از اصول علمی و به روز دنیا که با توجه به شرایط و درصد چاقی افراد توسط متخصصان لاغری پیشنهاد می‌گردد، پیروی کند. در واقع برای دریافت خدمات لاغری نیز باید به کلینیک‌های زیبایی و لاغری مراجعه کرده و بدون مشورت با پزشک و متخصص با تجربه حوزه زیبایی و لاغری نباید هیچ اقدام خودسرانه‌ای انجام داد.

 

.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *