درمان کبودی و تیرگی دور چشم

, , , ,
درمان کبودی و تیرگی دور چشم

درمان کبودی و تیرگی دور چشم

گاه بعضی از افراد به دنبال راه حلی هستند تا بتوانند کبودی و تیرگی را در دور چشم های خود درمان کنند این افراد علاوه بر اینکه به فکر درمان هستند باید علت به وجود آمدن این تیرگی را نیز بدست بیاورند تا بتوانند آن را درمان کنند .

مزوتراپى کوکتل های متشکل از ویتامین C

در این روش درمان کبودی و تیرگی دور چشم که کاملا بدون درد است مواد جوانساز به واسطه سرنگ انسولین به عمق کم به میزان مشخصی تزریق می گردد که در این روش ممکن است با کمی کبودی همراه باشند که جایی نگرانی نیست و در عرض چند روز کاملا بر طرف می شود .
برای این درمان در دو جلسه و به مدت دو هفته کافی می باشد که اگر هم نیازی برای این روش احساس شود دوباره تکرار خواهد شد البته باید در این روش درمان کبودی و تیرگی دور چشم دقت کنید که نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که کاملا تیرگی ها از بین خواهند رفت و نمی توان گفت به صورت صد در صد است اما در این روش می توانیم بهبودی را تا میزان قابل توجهی  احساس کرد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به دیگر مقالات وب سایت لیزر مو ی دکتر هنرور مراجعه نمایید و با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۱۶۸۷-۰۹۳۵۹۰۹۰۹۸۱ تماس حاصل نمایید.

 

کلینیک دکتر هنرور خدمات زیبایی پوست ارائه می کند.

تزریق بوتاکس، میکرودرم آبریژن , میکرونیدلینگ , لیزر موهای زائد، مزوتراپی , لیزر کیوسوییچ، پلاسماجت , پاکسازی پوست ،آر اف فرکشنال ،لاغری موضعی، کربوکسی تراپی و …

برای مشاوره پزشکی و هماهنگی برای مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید

٠٢١٦٦٥٦١٦٨٧     –     ٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١

تلگرام کلینیک زیبایی دکتر هنرور

به کانال ما در تلگرام بپیوندید

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *