درمان موهای زائد با لیزر

,

درمان موهای زائد با لیزر

 

درمان موهای زائد با لیزر

درمان موهای زائد با لیزر

درمان موهای زائد با لیزر: درمان موهای زائد با لیزر از  روش های نوین، سریع و با کمترین عارضه است. دستگاههای مختلفی برای لیزر موها وجود دارد که باتوجه به وضعیت موهای بیمار و تشخیص پزشک می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد . لیزر موهای زائد یک در مان زیبایی است که در کلینیک های تخصصی پوست و لیزر مو به بیماران ارائه می شود . این کار حتما باید توسط پزشک متخصص و یا کاربر با تجربه انجام شود .لیزر مو ها باید در یک اتاق کاملا استریل انجام شود .

نکاتی که در زمان انجام لیزر موهای زائد باید رعایت شود :

  • پوست باید کاملا تمیز باشد و هیچگونه کرم و یا مواد بی حس کننده  و دارویی و ضد آفتاب روی پوست بیمار نباشد  چون باعث سوختن پوست می شود .
  • در صورتیکه پوست حساسی دارید می توانید یک ساعت قبل از انجام لیزر موها از کرم های بی حس کننده مانند زايلا- پى (xyla-p) استفاده کنید .
  • در طول انجام کار حتما چشم ها بسته باشند و از عینک مخصوص استفاده کنید .
  • برای گرفتن نتیجه بهتر از درمان موهای زائد با لیزر  ،موها را کوتاه کرده و یا بتراشید اما ریشه آنها مشخص باشد .
  • پس از لیزر موها حتما از کرم های ضد آفتاب و پوشش مناسب برای مناطق لیزر شده در برابر نور آفتاب استفاده کنید .
  • جلسه های درمان ممکن است بین 6 تا 8 جلسه متفاوت باشد که به جنس موها و تشخیص پزشک بستگی دارد .

علائمی که بعد از انجام  صحیح لیزر مو آنها را باید ببینید : بوی موی سوخته مانند کز دادن به مشام می رسد . در محل هایی از پوست که لیزر استفاده شده  ورم های کوچک قرمز رنگی  به اندازه عدس دیده می شود که نشان دهنده نفوذ اشعه لیزر به عمق پوست و برخورد با ریشه مو است .  به این ورم ها ادم پرى فوليكولار (perifollicular edema)  می گویند که بعد از چند ساعت از بین می روند .  سوختن و خاکستر شدن ساقه های مو . این موهای سوخته بمرور پوسیده و می ریزند .
خدمات درمان موهای زائد با لیزر در کلینک تخصصی  پوست و مو دکتر هنرور در کنار سایر خدمات مانند میکرونیدلینگ به بیماران ارائه می گردد .

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی دکتر هنرور مانند :

لیزر مو    میکرونیدلینگ   لاغری موضعی و …. می توانید با کلینیک با شماره 66561687 ارتباط برقرار کنید .

سایر خدمات ما : لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , بلفاروپلاستی , لیفت پلک با پلاسماجت لاغری موضعی با دستگاه , میکرودرم ابرژن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *