دايود ليزر الكس

دایود لیزر الکس

دایود لیزر الکس نسل جدید از دستگاه های لیزر در دنیاست که علاوه بر اثر بخشی حداکثری نسبت به دستگاه های مشابه خطرات آنها را نیز ندارد.  این دستگاه در مركز زيبايى و ليزر دكتر مهسا هنرور استفاده می شود که در زیر با آن آشنا می شویم.

دايود ليزر الكس

دستگاه دايود-الكس-ان ديگ با ليزر بار قوى آلمانى ساخت شركت معروف GenOptik و كولينگ قوى با استفاده از سيستم tec+sopphire بيمار هيچ دردي احساس نخواهد كرد و به هيچ وجه امكان سوختگي در اين دستگاه وجود ندارد. در واقع اين سيستم قدرت الكس ليزر همراه با سرعت و ايمنى دايود ليزر را براى پوستهاى ايرانى به ارمغان مى آورد. مزيت مهم اين سيستم اين است كه در مقايسه با ليزر الكس با قيمت مناسب ترى قابل عرضه مى باشد این جدول جذب ملانین بر حسب طول موج است.

  • الکساندرایت ۷۵۵ نانو متر.
  • دایود ۸۱۰ نانومتر
  • ان-ديگ ۱۰۶۴ نانو متر

همینطور که میبینید دایود و الکسا بسیار به هم نزدیک هستند. اما دایود می تواند اند کل بدن را در ٤٠دقیقه انجام دهد اما الکساندرایت باید ۲ ساعت زمان ببرد. حال سوال اساسی اینجاست که چرا بیماران با وجود این همه سوختگی در الکس باز هم فکر می کنند الکس بهتر است؟ چون دستگاه گرانتر است؟ چون کلینیک های برند از تبلیغ این دستگاه برای تمایز با مطب های کوچک استفاده می کنند؟

چرا بررسی و مقایسه کلینیکی برای مقایسه اثر بخشی الکس یا دایود در ایران انجام‌نمی شود و بودجه های تحقیقاتی در زمینه بیماری هایی که در کمتر از ۱% جامعه شیوع دارند اسراف می شوند؟

براى اولين بار در ايران جديدترين و موثرترين ليزر رفع موهاى زائد

اگر بررسی علمی و دقیق صورت بگیرد و اثبات شود که دایود برای پوست و موی ایرانی با تایپ خاص ژنریک و عمومی مناسبتر است. آیا مراکز درمانی خصوصی و دولتی که میلیون ها تومان برای خرید دستگاه خرج کرده اند؛ حاضر به پذیرش نتایج علمی هستند.

طبق مقاله پابمد(مرجع رسمى وجهانى مقالات علمى پزشكى) اثر بخشی الکساندرایت قدیمی تنها ۵درصد بیشتراز دایود می باشد.مقاله دیگر پابمد(مرجع رسمى مقالات علمى پزشكى) میزان اثربخشی دایود برای پوست های تیره را ۴درصد بیشتر از الکساندرایت می داند !!! در جدیدترین مقاله مقایسه الکساندرایت قدیمی با کریستال و الکساندرایت با دایود که هر دو طول موج ۷۵۵ نانومتر تولید می‌کنند. اثر بخشی الکس_دایود را ۸۸% و اثر بخشی الکس_قدیمی را ۷۷% می داند. ضمنا مزایای مدل جدید را قابلیت استفاده با سرعت بالاتر و زمان کمتر بیمار و کولینگ بهتر بدون نیاز به AirCooling و همچنین هزینه بسیار کمتر میداند.

 

میکرونیدلینگ دکتر هنرور

کلینیک لیزر مو و زیبایی دکتر هنرور مجهز به دستگاه های استاندارد روز دنیا در زمینه خدمات زیبایی و کادری مجرب و متخصص می باشد. خدمات ما شامل موارد زیر می باشد :

لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , پلاسما جت , لیفت پلک با پلاسماجت لاغری موضعی با دستگاه , میکرودرم ابرژن

برای تعیین وقت ویزیت و یا مشاوره می توانید با مشاره های ما تماس بگیرید.

٠٢١٦٦٥٦١٦٨٦ – ٠٢١٦٦٥٦١٦٨٧ – ٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١

.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *