بهترین روش های از بین بردن سلولیت

, ,

بهترین روش های از بین بردن سلولیت

بهترین روش های از بین بردن سلولیت : برای از بین بردن سلولیت ها می توانیم به موارد چون رعایت رژیم غذایی مناسب، داشتن فعالیت ورزشی منظم و استفاده از تکنیک های تخریب بافت سلولیت از جمله ماساژ و … اشاره کنیم  . این موارد به عنوان بهترین راه حل ها برای مبارزه با سلولیت شناخته شده اند .

ورزش  و ماساژ منظم :

ما به شما توصیه می کنیم اگر قصد دارید یک راه حل مناسب و ایده آل را پیدا کنید حتما به ورزش و ماساژ بپردازید . ورزش و ماساژ به عنوان بهترین راه حل های هستند موجب می شوند تا گردش خون بهتر انجان شود و در نهایت موجب می شوند تا جریان  لنفاوی تحریک شود این به گونه ای می باشد که بخش های بنفش بتدریج سرخ رنگ می شوند و برای اینکه این عمل را با نتیجه ای بهتری مشاهده می کنید می توانید در هر روز 2 بار  و هر بار به مدت ۱۰ تا ۱۵دقیقه از ماساژ با استفاده از روغن های گیاهی استفاده کنید برای این منظور می توانید از روغن های نارگیل ، رزماری ، رازیانه ، هسته انگور ، بابونه ، سیاه دانه ، همیشه بهار ، بادام تلخ ، فندق ، آفتابگردان استفاده کنید ، در واقعه این روغن ها می توانند میزان نفوذ پذیری را در لایه های زیرین پوست زیادتر کنند و باعث بالا رفتن تاثیر این فرآیند شوند .

تمرینات فیزیکی و نوشیدن مقدار کافی آب:

 اگر می خواهید به کاهش سلولیت کمک کنید می توانید از حرکات و تمرینات ورزشی کمک بگیرید برای این کار باید این تمرینات را روی قسمت های از بدن مانند ران ها ، شکم که میزان سلولیت بیشتر است انجام دهید . سلولیت زیر منافذ پوست، نیاز به کاهش چربی اضافی در بدن دارد . برای این کار می توانید فعالیت های مانند دوچرخه سواری یا آهسته دویدن ، دویدن ، شنا  را انتخاب نمایید . دقت داشته باشید که حتما زمانی که این فعالیت ها را انجام می دهید ۶ تا ۸ لیوان آب همراه با اضافه کردن مقداری لیموترش تازه در فواصل منظم بنوشید .

کاهش مصرف نمک و شکر را جدی بگیرید :

افرادی زیادی هستند که معتقدند اگر می خواهند به کاهش و درمان سلولیت ها کمک کنند باید مصرف چربی ها را کاهش دهند باید دقت کنید که این مسئله به عنوان شرطی لازم است ولی کافی نخواهد بود . اگر قصد دارید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید باید دقت کنید که مواردی که موجب افزایش سلولیت می شود را در این رژیم غذایی کم کنید مانند نمک .  علاوه بر این مواردی که باید کردیم باید مصرف شکر و همچنین محصولاتی که مرتبط با شکر می باشند را کم نمایید . نمک به دلیل اینکه سدیم داشته است موجب می شود تا احتباس آب در بافت های مختلف پوست اتفاق بیوفتند و در نهایت سبب می شود تا چربی ذخیره شود و در شکر هم به دلیل اینکه قند خون را بالا می برد و تشخیص این مورد توسط کبد و ترشح آنزیمی که در نهایت سبب می شود تا به قند اضافی به چربی تبدیل شود  و در نتیجه در بافت های مختلف پوست  ذخیره خواهد شد .

روش های از بین بردن سلولیت – سرکه سیب :

می توانید برای از بین بردن چربی های زیر پوست یا حتی چربی های که در رگ ها هستند از سرکه سیب استفاده کنید می توانید هم سرکه را به صورت مصرف خوراکی و هم به صورت ماساژ برای آن منطقه چربی در نظر بگیرید .
مصرف خوراکی :۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب و یک قاشق غذاخوری عسل را به یک لیوان آب اضافه نموده  و هر روز در هنگام صبح آن را میل نمایید . البته این موضوع را فراموش نکنید که این مقدار به  دستگاه گوارش آسیبی نمی زد پس توصیه می شود این مقدار را تغییر ندهید.

روش های از بین بردن سلولیت – مصرف موضعی :

۳ قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافه و در محل مورد نظر شروع به ماساژ کنید  بعد  از گذشت زمانی بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه آن را بشوید .

روش های از بین بردن سلولیت – آبغوره :

یکی از مهمترین موارد این لیست  بی شک آبغوره می باشد  که پیشنهاد می گردد از آبغوره به همراه همه ی وعده های غذایی هم به صورت چاشنی و هم به شکل نوشیدنی که از عسل به عنوان شیرین کننده استفاده شده باشد بهره بگیرید.
قهوه و ماست :برای این کار باید مقدار ۳ قاشق مرباخوری قهوه را بعد از اینکه با مقدار نیم استکان آب جوش دم نمودید  با ۳ قاشق ماست مخلوط نمایید  و سپس روی محل مورد نظر ماساژ دهید  بعد از گذشت زمانی بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه آن را بشوید .

روش های از بین بردن سلولیت – روغن نارگیل :

در مناطق سلولیت  ماساژ روغن نارگیل بصورت مداوم موجب می شود تا بهبود سلولیت انجام شود . روغن نارگیل را می توانیم به عنوان یک ضد التهابی خوب بشناسیم  که می تواند به راحتی به واسطه پوست نفوذ  نماید  و به همین ترتیب موجب تغذیه پوست خواهد شد . یکی از درمان خانگی در واقع استفاده از روغن نارگیل است که شما باید روی محل سلولیت مدت چند ساعت روغن نارگیل را قرار دهید .

 

کلینیک لیزر موهای زائد دکتر هنرور

کلینیک زیبایی دکتر هنرور ارائه دهنده بروزترین خدمات زیبایی

کلینیک زیبایی دکتر هنرور با تکیه بر تجربه و کادر مجرب پزشکی آماده ارائه خدمات پوست و مو به شما عزیزان می باشد.

لیزر موهای زائد , آر اف فرکشنال , پلاسماجت , لاغری موضعی با دستگاه

برای اطلاع از قیمت لیزر مو ، مشاوره پزشکی و هماهنگی برای مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید

 صفحه اینستاگرام دکتر هنرور را دنبال کنید.

٠٢١٦٦٥٦١٦٨٧     –     ٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١

 

روش های از بین بردن سلولیت – دانه کتان :

امروزه برای درمان سلولیت و کاهش چشم گیر چربی از روغن کتان استفاده می شود این روغن در واقع حاوی چند آنتی اکسیدان از جمله امگا ۳۳ می باشد که باید می شود چربی ها مختلف از بین بروند و همیشه موجب بالا رفتن سوخت و ساز خواهد شد.
اگر شما هم از دسته افرادی هستید که رژیم غذایی خاصی استفاده می کنید توصیه می شود حتما از تخم کتان نیز در کنار این رژیم استفاده کنید .

تخم کتان دانه است که موجب می شود تا شما احساس سیری کنید به همین علت در صورتی که ۳۰ دقیقه قبل از مصرف هر وعده غذایی از یک قاشق غذاخوری پودر تخم کتان به همراه یک لیوان آب ولرم استفاده نمایید موجب می شود تا به شما احساس سیری دست دهد و کمتر غذا بخورید  در این صورت میزان چربی ها روز به روز کمتر خواهد شد و اینگونه می توانیدبه کاهش آنها کمک کنید .
مصرف روغن های سالم : ما به شما توصیه می کنیم که روزانه از روغن های سالم مانند زیتون و کنجد استفاده کنید و دقت کنید که مصرف غذاهایی با فیبر زیاد و استفاده از این روغن ها علاوه بر اینکه موجب می شود دستگاه گوارش بهتر کار کند ، سبب بالا رفتن گردش خون و در نهایت رفع مشکل سلولیت خواهد شد .

روش های از بین بردن سلولیت – اسکراب قهوه :

اسکراب قهوه در واقع نوعی ترکیبی می باشد که شما هم کنون در حال مطالعه در مورد آن می باشید اسکراب قهوه برای افزایش سوخت و ساز و همچنین از بین رفتن چربی در بدن استفاده می شود با این اسکراب می توانید در درمان کاهش سلولیت موفق تر باید . این روش همراه با ماساژ و همچنین استفاده از مزایای لایه برداری پوست با تحریک نمودن جریان لنفاوی و جریان خون و همچین با کافئین موجود در قهوه صورت می گیرد . برای این کار شما باید مواد زیر را تهیه نمایید و سپس آن ها را هم ترکیب کنید تا یک ماده خمیری بدست آوردی در نهایت این ماده را برای چند دقیقه روی پوست خود ماساژ بدهید و پس از 30 تا 45 دقیقه آن را بشوید .

•    ۴/۱ فنجان قهوه
•    ۳ قاشق غذاخوری شکرسرخ یا شکر قهوه ای
•    ۲-۳ قاشق غذاخوری روغن نارگیل

روش های از بین بردن سلولیت – کرفس :

کرفس از جمله مواردی است که در بین انسان ها زیاد طرفدار ندارد و این موضوع به دلیل ترکیبات تلخ آن است . اما کرفس به عنوان یکی از بهترین و ایده آل ترین روشی ها است که در مقابله با توده‌ی چربی از آن استفاده می کنند . کرفس به عنوان یک هضم کننده غذا و ملین و به عنوان یک ادرار آور یاد  می شود و به همین خاطر است که موجب می شود تا متابولیسم یا همان سوخت و ساز چربی‌ها افزایش پیدا کند در نهایت به کم شدن سلولیت ها کمک خواهد کرد  .
کرفس موجب کم شدن اشتها می شود و همچین به همراه مدفوع موجب خارج شدن قسمتی از  چربی ها می شود . بهتر است کرفس را پیش از غذا میل کنید تا هم اشتهایتان کم شود و هم غذای اصلی را کمتر بخورید .

روش های از بین بردن سلولیت – پیاز :

شاید اولین بار باشد که این موضوع را می شنوید اما باید به شما بگوییم که پیاز  موجب می شود تا میزان سلولیت در بدن کمتر شود . میزان قند خون را با تحریک دستگاه گوارش ، کم  می کند و همچنین سبب فعال سازی رگ ها و عروق می شود .  ما به شما توصیه می کنیم که در هنگام غذا از پیاز خام و برای سس ها و مواد غذایتان از پیاز استفاده کنید .

روش های از بین بردن سلولیت – چای سبز :

امروزه استفاده از چایی سبز بسیار رواج پیدا کرده است . چایی سبز می تواند با سلولیت مقابله نماید زیرا چایی سبز هم خاصیت ادرار آوری و  هم لاغری داشته است .
فراموش نکنید که چای سبز موجب تحریک لیپولیز م گردد . به عبارت دیگر با انباشتگی چربی‌ها مقابله نموده و اجازه نمی دهد  که در مناطق نامناسب بدن این چربی‌ها تجمع کنند. بسیاری از افراد از این چایی برای لاغری استفاده می کنند . البته فراموش نکنید که این چایی می تواند شما را از هر گونه  بیماری‌های قلبی عروقی و کلسترول بالا هم  حفاظت کند  .

روش های از بین بردن سلولیت – غلات کامل :

غلات کامل از فیبرهای غذایی سرشار می باشند و موجب می شوند تا چربی‌های انباشته شده در ران‌ها، باسن و شکم دفع گردند . باید توجه داشته باشید که غلات کامل یا همان سبوس دار منبع فوق‌العاده‌ی آنتی اکسیدان ها هم به شمار خواهد رفت .  ما به شما توصیه می کنیم که حتما از این غلات ها مصرف کنید تا از بیماری ها دور بمانید   . یکی از بهترین این غلات ها می توانیم به سویا اشاره کنیم . در باز در میان آجیل فروشی ها نوعی سویا وجود دارد که به آن سویای آجیلی گفته می شود که هم می توانیم به شکل تنها و هم با دیگر آجیل ها ترکیب کنیم و میل نماییم  و از مصرف آنها لذت ببرید .

روش های از بین بردن سلولیت – موز :

در بین میوه ها هم موز می تواند برای مقابله با سلولیت موثر باشد . شاید این موضوع برایتان جالب باشد ولی باید بدانید موز از جمله میوه های ضد سلولیت و چربی یاد می شود . این میوه سرشار از پتاسیم است و سبب تحریک شدن جریان خون می شود و همچنین موجب می شود تا جلوگیری از احتباس آب صورت بگیرد .

مقالات و اطلاعات بیشتر در رابطه با لیزر مو ؛ لاغری موضعی با دستگاه ، میکرو نیدلینگ و … در همین وب سایت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *