اس اچ آر تکنولوژی جدید درمان موهای زائد

اس‌اچ‌آر تکنولوژی جدید درمان موهای زائد است که در مقایسه با بقیه لیزرها سرعت و تاثیر بیشتری داشته به‌علاوه بدون درد است.

در این دستگاه شات‌های لیزر به‌طور پی‌درپی و پشت‌سر هم آزاد شده و پزشك با تنظیم تعداد شات‌ها در هر ثانیه به‌راحتی قسمت وسیعی از بدن را با سرعت بالا لیزر می‌کند. اس‌اچ‌آر درواقع ای‌پی‌ال بوده که سیستم نوری است و برای رفع موهای زائد از طول موج حدود٦٩٠ استفاده می‌کنیم و به‌راحتی به عمق فولیکول مو رسیده و تاثیر خود را اعمال می‌کند و به‌دلیل جذب کمتر در ملانین پوست درد کمتری ایجاد می‌کند و مناسب برای پوست‌های تیره‌تر ( تیپ‌۴ و ۵) حتى برنزه شده است و احتمال سوختگی با آن در مقايسه با لیزرهای دیگر از قبیل الکساندرایت و آی‌پی‌ال تقريبا صفر است و نهایتا قيمت بسيار مناسب در مقایسه با سایر سیستم‌های مشابه دارد.

اس اچ آر تکنولوژی جدید درمان موهای زائد در بسيارى از موارد افراد با استفاده از ليزر الكس نه تنها متحمل درد و هزينه زيادى ميشوند ،در نهايت هم به نتيجه دلخواه نمى رسند.اين در صورتى است كه  چنانچه تمام موارد توصيه شده توسط پزشك را رعايت نماييد و جلسات را در تاريخ هاى ذكر شده انجام دهيدشكست درمان با دستگاه اس اچ آر بسيار كم اتفاق خواهد افتاد.

البته بايد بدانيد كه بايد انتظار شما از ليزر واقعى باشد و ليزر در واقع باعث كاهش دائمى موها ميشود نه حذف دائمى .

فاصله بین جلسات لیزر

تعداد جلسات برای درمان موهای زائد ۶تا ٨جلسه است.

باتوجه به رشد سریع‌تر موهای زائد صورت و عمیق بودن آنها فاصله بین جلسات ۴‌ هفته است، ولی در سایر نقاط بدن این فاصله بین ٤تا ٦هفته است. هر چند که در بسیاری از افراد بعد از اتمام این دوره موی زائد در ناحیه رشد نخواهد کرد ولی به‌طور پراکنده ممکن است موهای نازک و روشن در آن موضع دیده شوند که این ممکن است به‌دلیل مشکلات هورمونی مثل کم‌کاری تیروئید یا بالا بودن میزان هورمون‌های مردانه آندروژنیک باشد که در این موارد علاوه بر درمان دارویی برای تثبیت اثر لیزر در سال اول هر ٢تا٦ماه يكبار و سپس به فواصل ۶ تا ١٢ماه نیاز به تکرار لیزر وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *