از بین بردن چربى هاى موضعى و سلولیت به روش آر اف مونوپلار

, ,

از بین بردن چربى هاى موضعى و سلولیت به روش آر اف مونوپلار : در همین ابتدا باید بگوییم که روش آراف مونوپلار  در حذف و  بین بردن چربی های موضعی و سلولیت بسیار با تاثیر می باشد . همانطور که شاید همه ما بارها این مطلب را شنیده باشیم که این روش یکی از روش های موثر و کاربردی در از بین بردن چربی ها می باشد .

عملکرد این روش به این صورت است که به وسیله این روش امواج رادیوفرکوئنسى که در  عمق هیپودرم ( جایی که سلولیت موجود است) گرما را منتشر می کند که این عملکرد موجب می شود چندین واکنش ایجاد شود که در قسمت زیر به آنها اشاره شده است :
•    شل و نرم شدن بافت ها
•    گرم شدن بافت چربی ها
•    افزایش سوخت و ساز
•    از دیواره عروق خونی و لنفی رسوبات مواد سمی جدا می گردند .
•    هنگامی که واکنش التهابی ایجاد شد بازسازی کلاژن در برابر گرما فعال می شود .
•    در فضای سلولی با توجه به گرم شدن سلول های چربی ، اسیدهای چرب آزاد می شوند و بدین ترتیب وارد چرخه سوخت و ساز خواهند شد . با انجام دادن این روش سلولیت ها و چربی های موضعی دفع می گردد.
تمامی مواردی که در قسمت بالا گفته شد به بافت سلولی کمک می کنند تا شرایط طبیعی خود را به دست آورد .
با توجه به تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است نشان می دهد که هیچ گونه آثاری که نشان دهد این امواج بر روی بدن تاثیر منفی میگذارد مشخص نشده است .

در چه مواردی نباید از این روش برای از بین بردن چربى هاى موضعى و سلولیت استفاده کرد :

•    افرادی که دارای چربی خون بالا هستند : اگر بصورت موقت این کار انجام شود مقدار چربی خون زیادتر می شود . در نهایت این عمل موجب می شود که افرادی که به صورت وراثتی یا ژنتیکی دارای مقادیر زیادی چربی خون (کلسترول بالای ٣٠٠ یا تری گلیسرید بالای ۵٠٠)  و دارای فشار خونی هستند که تحت کنترل نیست ، انجام این روش توصیه نمی شود زیرا می تواند انجام این روش ریسک خطرات قلبی یا رگها (عروقی) را افزایش دهد .
•    خانم های که شیرده ، باردار ، فردی که به تازه گی زایمان کرده و یا خانم های که در روزهای عادت ماهانه به سر می برند جز افرادی هستند که توصیه می شود اقدام به انجام این روش نکند .
•    افرادی که درون بدن آنها قطعه فلزی وجود داشته است .
•    افرادی که دارای بیماری قلبی یا دارای ضربان ساز قلبی یا هر وسیله الکترنیکی دیگری در بدن داشته اند .
•    از دیگر مواردی که می توانیم برای منع این روش استفاده کنیم باید به سابقه لخته خون در سیاهرگها و وجود تاتو، وجود تب بالا، بیماریهای شدید کبدی یا کلیوی ، بیماری سل، سرطان ، فتق شکمی، مشکلات انعقاد خون، آسم ، ایدز،هپاتیت، درمان طولانی مدت با آسپیرین یا مسکن ها، لک پوستی یا بافت کلوئید( گوشت اضافه) در پوست محل کاربا دستگاه میباشند.

نتیجه درمان از بین بردن چربى هاى موضعى و سلولیت :

در صورتی که به نکاتی که گفته شد عمل شود اثرات این دستگاه می تواند در لاغری موضعی با دستگاه به شدت چشمگیر باشد . در هفته تعداد جلسات حداقل دو جلسه می باشد که این روند تا زمانی دنبال می شود که نتیجه ای مطلوب یا هنگامی که دیگر پیشرفتی در نتیجه مشاهده نشود ادامه خواهند یافت . به طور میانگین حداقل تعداد این جلسات باید 6 تا 8 باشد  . اگر به رژیم غذایی مطلوب توجه کنیم و آن را رعایت کنیم و همچنین فعالیت های بدنی را در نواحی بزرگ ( مثل شکم و پهلو ) داشته باشیم می توانیم هر سه جلسه بین 1 سایز ( 3 سانتی متر )  کاهش سایز داشته باشیم .
زمان هر جلسه بین چهل دقیقه تا یک ساعت است . بهتر است این فاصله با  درمارولر یا ماساژدرمانى همراه گردد تا بتوانید نتیجه ای بهتری از این درمان را بدست آورید .

پیش از از بین بردن چربى هاى موضعى و سلولیت چه باید بکنیم :

–    در مدت زمانی که اینکار انجام می شود باید تمام وسایل فلزی والکترونیکی (موبایل) را از خود دور نگه دارید زیرا در صورت عدم رعایت موارد گفته شده موجب می شود که این دستگاه الکترونیکی به بدن آسیب بزنند .
–    قبل از انجام این کار باید تا حد زیادی آب میل کنید البته این میزان آب باید تا حدی باشد که قابل تحمل بوده است .
( افرادی که قصد دارند این درمان را انجام دهند باید سعی کند به موارد گفته شده عمل کنند  )

پس از از بین بردن چربى هاى موضعى و سلولیت چه کنیم ؟

–    پس از اینکه درمان را انجام دادید حتما فرد باید به میزان 45 دقیقه بر روی تردمیل برود یا اینکه پیاده روی تند را دنبال کند .
–    فراموش نکنید که باید مقادیر زیادی آب را پس از درمان با این دستگاه میل نمایید .
–    حتما انجام و رعایت یک رژیم مناسب فراموش نشود زیرا باعث می شود شما به نتایج بهتری دست پیدا کنید .

جهت از بین بردن چربى هاى موضعى و سلولیت به روش آر اف مونوپلار ( لاغری موضعی با دستگاه RF ) به کلینیک لیزر مو ی دتر هنرور مراجعه نمایید

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی دکتر هنرور مانند :

لیزر مو

میکرونیدلینگ

لاغری موضعی

و …

می توانید با کلینیک ارتباط برقرار کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *