از بین بردن موهای زائد با لیزر

از بین بردن موهای زائد یکی از دغدغه های همه افراد مخصوصا خانم ها است. استفاده از روش های تیغ ، بند ، اپیلاسیون ، کرم های موبر ، دستگاه های موکن می تواند به صورت موقت شما را از شر آنها راحت کند ولی همیشگی نیست!!!

از بین بردن موهای زائد با لیزر

از بین بردن موهای زائد با لیزر : در گذشته بانوان از روش های مختلفی همچون تیغ ، بند ، اپیلاسیون ، کرم های موبر ، دستگاه های موکن و ….برای برداشت موهای ناخواسته استفاده می کردند که این روش ها برای حداکثر ۳ هفته موها را از بین می برند و پس از این مدت موها دوباره شروع به رشد می کنند . در هیچ یک از این روش ها ریشه موها از بین نمی روند و حتی اگر موها نازک هم شوند با یک بار اصلاح با تیغ به حالت پر پشت و ضخیم اولیه بر می گردند و اکثر این روش ها بسیا وقت گیر می باشند .
همچنین در دهه های اخیر بدلیل تغییر سبک زندگی ، تغییر رژیم های غذایی و مصرف بی رویه بعضی داروها با مشکلی به نام هیرسوتیسم (رویش مو در بانوان با الگوی مردانه ) روبرو هستیم که داروهای موجود تا حدی می تواند جلوی رویش موی جدید را بگیرد اما موهای ضخیم روییده شده را از بین نمی برد .
امروزه با توجه به اینکه بحث زیبایی بیشتر از قبل مورد توجه می باشد بانوان و حتی آقایان بدنبال روشی موثر ، دائمی و بی خطر برای از بین بردن موهای زائد و یا ناخواسته خود می باشند .
خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در چند دهه اخیر دستگاه های لیزر متنوعی به جامعه پزشکی عرضه شد که یکی از پر کاربردترین این لیزرها در زمینه پوست و زیبایی می باشد .
برای از بردن موهای زائد با لیزر ، دستگاه های متنوعی وجود دارد از جمله : الکساندریت ، دیود ، IPL ، E-LIGHT که تفاوت آنها در سیستم های هدایت انرژی می باشد اما در نهایت همگی با هدف قرار دادن رنگدانه ریشه مو باعث تخریب آن می گردند.

 

کلینیک زیبایی و لیزر دکتر هنرور

کلینیک لیزر مو و زیبایی دکتر هنرور مجهز به دستگاه های استاندارد روز دنیا در زمینه خدمات زیبایی و کادری مجرب و متخصص می باشد. خدمات ما شامل موارد زیر می باشد :

لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , پلاسما جت , لیفت پلک با پلاسماجت  , لاغری موضعی با دستگاه , میکرودرم ابرژن

برای تعیین وقت ویزیت و یا مشاوره می توانید با مشاره های ما تماس بگیرید.

٠٢١٦٦٥٦١٦٨٦ – ٠٢١٦٦٥٦١٦٨٧ – ٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١

 .

تكنولوژى الكس آلما ليزر سوپرانوى آمريكا

تكنولوژى الكس آلما ليزر سوپرانوى آمريكا جديدترين سيستم ليزرى رفع موهاى ناخواسته دنيا مى باشد كه تركيبى از طول موج الكس بر روى ليزر دايود مى باشد.  اين ليزر قدرتمند تركيبى از قدرت جذب بالاى الكس به همراه عمق نفوذ بالا ، راحتى و سرعت دايود ليزر است كه با داشتن كولينگ قوى و پيشرفته پوست را كاملا خنك نگه ميدارد و پروسه بدون درد و بدون سوختگى را فراهم مى آورد.اين دستگاه با داشتن طول موج الكس باعث جذب بيشتر انرژى توسط ملانين مو ميشود.ازطرفى با وجود سيستم دايود ليزر كه براى پوستهاى تيره هم قابل استفاده است امكان درمان طيف كامل بيماران با هر رنگ پوست و هر نوع مو را فراهم مى آورد.

اين سيستم بدليل داشتن متد اس اچ آر باعث يك پروسه بسيار سريع و بدون درد مى شود.

-دايود ليزر الكس سوپرانو داراى مجوز وزارت بهداشت ايران و انرژى اتمى مى باشد و مراحل كارآزمايى بالينى را در دانشگاه علوم پزشكى شهيد بهشتى به مدت يكسال گذرانده است و مى توانيد تاييد كيفيت دستگاه را از سايت كالاهاى داراى مجوز وزارت بهداشت بررسى نماييد .

نکات مهم در لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد : اولین و مهمترین نکته برای شروع درمان این است که لیزر حتما باید توسط متخصص پوست و یا پزشک دوره دیده و با تجربه انجام گردد. زیرا رسیدن به نتیجه مطلوب مستلزم شناخت ساختار پوست ، تشخیص نوع و رنگ پوست ، ضخامت ، رنگ و نوع موها و تعیین درجه مناسب دارد . در بسیاری مراکز که تکنسین اقدام به انجام لیزر می نماید آمار عوارض و شکست درمان بالا می رود . زیرا در اکثر موارد لازم است طی انجام کار, پزشک مرتبا تنظیمات دستگاه و درجه را تغییر دهد تا نتیجه درمانی مطلوب با کمترین عارضه بدست آید نکته دیگر اینکه از ۴ تا ۶ هفته قبل از درمان از کندن موها از ریشه ( توسط موچین ، بند ، اپیلاسیون و …) خودداری نمایید زیرا در صورت فقدان ریشه مو جلسه درمانی بی فایده خواهد بود .
از ۶ هفته قبل تا ۶ هفته پس از انجام لیزر جدا از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و انجام سولاریوم خودداری نمایید به این دلیل که با تیره شدن پوست احتمال سوختگی و ایجاد لک های پوستی افزایش می یابد و هم اینکه تاثیر لیزر کاهش می یابد .
در صورتیکه سابقه قبلی تبخال در ناحیه صورت یا ناحیه تناسلی ، سابقه مصرف دارو بخصوص آکوتان ، سابقه مشکلات هورمونی و … دارید با پزشک خود در میان بگذارید .
خانم های بارداربه هیچ وجه نباید لیزر انجام دهند.چنانچه قصد باردار شدن دارید جلسات لیزر خود را بلافاصله پس از اتمام دوره منس قرار دهید تا مطمئن شوید باردار نیستید . خانم های شیرده منع درمان قطعی ندارند اما باید بدانند ممکن است یک تا دو روز پس از لیزر مزه شیر اندکی تغییر کند.

لیزر موى زائد

لیزر SHR جدیدترین تکنولوژى در برداشت موهاى زائد میباشد که مخفف Super Hair Removal میباشد که  با نتایج خارقالعاده و مساویبا دایود لیزر ولی با قیمت بسیار مناسب ارائه شده است که سرعت رفع موهای زاید را به دو برابر افزایش داده و با سرعت ۱۰ شات در ثانیه زمان انجام Total Body Hair Removal را به ۳۰دقیقه کاهش داده است . همچنین با تقسیم بندی مخصوص پوستهای آسیایی همراه با خنک کننده بسیار قوی و بدون درد و عوارض سوختگی نتایج بسیار موثری را نشان داده است.

تعداد جلسات مورد نیاز برای بدن ۴-۶ جلسه و برای صورت و گردن ۶-۸ جلسه می باشد .

از اوایل قرن بیستم تا به امروز استفاده از لیزر مو برای از بین بردن موهای زائد پیشرفت های زیادی داشته است .روشهای مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد مثل : تراشیدن ، اپیلاسیون و استفاده از داروهای موبر اما این روش های سنتی و زمانبر بدلیل موقتی بودن دیگر جذابیت چندانی برای افراد ندارد.
دستگاههای پیشرفته لیزر مو نگرانی رفع موهای زائد را بطور دائمی از بین برده است . لیزر موهای زائد یک روش دائمی و مطمئن برای از بین بردن موهای زائد است ضمن اینکه امن ترین روش حال حاضر نیز می باشد . به شرط آنکه توسط شخص متخصص و حرفه ای انجام شود.

رفع موهای زائد

سازوکار لیزر برای از بین بردن موهای زائد

یکی از نگرانی های افراد عادی در استفاده از لیزر آسیب رسیدن به اندام و بافت های داخلی بدن در نقاط حساسی همچون سینه و اطراف چشم می باشد . اشعه لیزر طول موج کوتاهی دارد و برای ریشه کن کردن دائمی موهای زائد فولیکول های مو را مورد حمله قرار می دهد و با آسیب رساندن به آنها باعث از بین رفتن موهای زائد می شود . این کار آسیبی به پوست نمی رساند و بخاطر طول موج کوتاه اشعه لیرز جزء امن ترین و سریع ترین روش ها ی حال حاضر دنیاست . از بین بردن موهای زائد با لیزر خطری برای شما ندارد.

تاثیر گذاری لیزرمو در رفع موهای زائد

انتخاب نوع لیزر مو به عوامل مختلفی مانند : رنگ پوست ، ضخامت موها ، ناحیه قرار گرفتن موهای زائد و سلیقه شخص بستگی دارد. در کل هر چقدر اختلاف رنگی بین رنگ پوست و موهای زائد فرد بیشتر باشد اثر لیزر مو نیز بیشتر خواهد بود .افرادی با پوست روشن و موهای تیره بهترین تاثیر را از لیزر مو تجربه خواهند کرد .

از لیزر مو در نواحی مختلف بدن همچون سینه و پشت و بازوها و صورت می توان استفاده کرد که بسته به انتخاب و نیاز فرد دارد .در حال حاضر دستگاههای لیرز مو مختلفی در دنیا وجود دارد از بهترین نمونه های آن میتوان s.h.r.diode و alexanderite نام برد . این دستگاهها که از نمونه های بروز و پیشرفته دنیا در زمینه لیزر مو هستند هم اینک در کلینیک مو دکتر هنرور موجود می باشد و توسط نیروهای متخصص و مجرب آماده سرویس دهی به بهترین شکل به مراجعین است .

از اصول کاری ما در کلینیک دکتر هنرور :

تخصص و کارایی
تجربه عملی بالا پرسنل در استفاده از انواع لیزر مو
تعرفه های مناسب و منطقی
دستگاههای پیشرفته دنیا ( الکاندرایت ، دیود ، سوپر هیر ری مو )
می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *