جلوگیری از پیری پوست گردن

جلوگیری از پیری پوست گردن

جلوگیری از پیری پوست گردن : يكي از اولين و ابتدايي علائمي كه مي تواند در اثر افزايش سن و پيري با آن مواج شويم افتادگي و همچنين چروك پوست گردن مي باشد .
اين موضوع به اين دليل است كه از استخوان ها و رباط هاي بدن و پوست گردن به صورت مستقل است .اين ها همه باعث ميشود تا اولين قسمتي از بدن كه زودتر از بقيه چروك ميشود و حالت افتادگي داشته باشد اين قسمت است .

جلوگیری از پیری پوست گردن روش ها و توصیه ها

اکثر افراد برای جلوگیری از پیری پوست گردن از روش های مثل استفاده از آرایشی و بهداشتی و عمل های جراحی استفاده می کنند البته نباید فراموش کنید که این راه و روش ها همگی مقطعی می باشند و برای مدت کوتاهی استفاده می شوند . به هر حال این روش های نمی تواند رضایت افراد را جلب نماید و به موفقیت چندان زیادی نداشته است و گذری می باشند . البته جالب است بدانید که این روش ها می توانند اثرهای جانبی مخربی را در زمان پیری تشدید نمایند . در ادامه چندین راه وروش ها را در مقابله با پیری برای شما بیان می نماییم :

۱-میزان مصرف ویتامین د را در خودتان افزایش دهید .

۲-سعی کنید در زمان تابش نور خورشید زیاد در معرض نور آفتاب قرار نگیرد و حتما از کرم های ضد آفتاب کمک بگیرید .

۳- می‌تواند برای جلوگیری از پیری پوست گردن حرکت دادن  گردن به بالا، پایین، چپ و راست  با تقویت عضلات و افزایش دادن  اکسیژن‌ رسانی به آن قسمت های از چروک شدن پوست این قسمت ها پیشگیری نماید . به طور کلی، همه ورزش‌ها می‌توانند با تقویت عضلات خاصیت ضد پیری داشته باشند.

۴-همواره تلاش کنید تا بیشتر از مکمل‌های کلاژن استفاده نمایید  زیرا این عوامل موجب می شود که بازسازی و ترمیم بافت‌های پوست می گردد.

۵- پیش از خواب حدود ۴ ساعت حتما تلاش کنید که مواد غذایی سرشار از اسیدهای چرب مانند ماهی سالمون، آواکادو، اسفناج، تخم کتان و دانه کدو حلوایی استفاده نمایید . اگر شما از این مواد  استفاده کنید  موجب می گردد که تولید کلاژن و بازسازی سلول‌ها می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت قبلی با کلینیک لیزر مو و میکرونیدلینگ دکتر هنرور تماس بگیرید.

 

 

 

.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *