تزریق ژل بوتاکس در صورت

تزریق ژل بوتاکس در صورت

تزریق ژل بوتاکس در صورت بویژه در نواحی خط اخم ، دور چشم ها ، خطوط پیشانی باعث بسته شدن انتقال سیگنا های شیمیایی از پایانه عصبی به ماهیچه های صورت می شود . در نتیجه عضله های صورت از انقباض خارج می شوند و حالت ریلکس می گیرند و چروک ها از بین می رود .این کار در کلینیک های تخصصی لیزر مو نیز تحت نظر متخصص پوست و مو و زیبایی  انجام می شود .

تزریق ژل بوتاکس

تزریق ژل بوتاکس

بوتاکس چیست ؟

یکی از سوال های بیماران و مصرف کنندگان بوتاکس برای جوان سازی صورت این است که بوتاکس در واقع چیست ؟ و از چه موادی تشکیل شده و پایه شیمیایی آن چه می باشد و عوارض احتمالی آن چیست ؟بوتاکس چگونه باعث جوانسازی پوست و رفع خطوط عمیق صورت مانند خط اخن و یا لبخند و سایر چین و چروک های پوست می شود ؟
بوتاکس نوعی سم بوتولیسم است این سم در نواحی اطراف چین و چروک های صورت ، خط اخم  لبخند در پوست تزریق می شود و باعث عدم حرکت این قسمت ها می شود تا زمانی که لبخند می زنیم پوست ما چروک ایجاد نکند .تزریق بوتاکس باید توسط فرد متخصص ودر کلینیک صورت گیرد . برای تزریق ژل بوتاکس از یک سرنگ بسیار ظریف مقدرا کمی به قسمت های مختلف پوست صورت تزریق می شود .
این تزریق از وارد شدن تکان های عصبی به عضلات ریز پوست صورت جلوگیری می کند . این عصب ها با خطوط ابراز احساسات در ارتباط هستند . بعد از درمان بوسیله تزریق بوتاکس پوست صورت بدون چروک و کاملا صاف خواهد بود اما سایر عضلات حالت انقباضی طبیعی خود را حفظ خواهند کرد این عمل باعث می شود ابراز احساسات در صورت با انقباض عضلات تحت تاثیر قرار نگیرد .
در کلینیک زیبایی لیزر  نواحی بخصوصی از صورت مانند چروک های پنجه کلاغی دور چشم ها ، خطوط عمیق صورت مثل خط اخم و لبخن و یا چروک پیشانی  از رایج ترین بخش های مورد معالجه بوسیله بوتاکس هستند .

شیوه های نوین تزریق بوتاکس موجب برجسته شدن لب ها با تزریق چربی و یا بوتاکس لب ، برطرف کردن خطوط خنده و کشیدگی گوشه لب ها و خطوط خنده ، کشیدگی ابرو همچنین خط های گردن می گردد .

تاثیر  تزریق بو تاکس

تزریق ژل بوتاکس طی جلسات متوالی مورد برسی قرار گرفته و تنها علایم آن گز گز پوست در زمان تزریق است . بیمار می تواند بعد از 48 ساعت به کارهای روزمره خود ادامه دهد .
اثر ترمیمی حاصل از تزریق بوتاکی 3 تا 7 روز بعد از تزریق دیده می شود و تا 3 تا 6 ماه ادامه خواهد داشت . همچنین قبل از تزریق بوتاکس می توانید با کارشناسان ما در کلینیک دکتر هنرور جلسه مشاوره رایگان داشته باشید .

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی دکتر هنرور مانند :

لیزر مو  , لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , بلفاروپلاستی , لیفت پلک با پلاسماجت لاغری موضعی با دستگاه

 

و …

می توانید با کلینیک ارتباط برقرار کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *